Maler for meldinger
Spar tid med forhåndsdefinert maler for konsistent kommunikasjon.
Unified Analytics behandler nye innmeldinger og endringer umiddelbart, med prioritering av regler for håndtering av dimensjoner og kategorier. Varslingssystemet fungerer basert på følgende nøkkelelementer:
Flere varslingskanaler
Når en ny rapport opprettes, varsles tildelte behandlere umiddelbart, noe som minimerer forsinkelser i å håndtere saker. Varsler kan sendes via e-post eller SMS.
Malsystem
Du kan definere meldingsmaler for ulike scenarier, som:
- Ny rapport opprettet
- Rapport oppdatert
- Kommentar lagt til
- Rapport videresendt
- Statusendring av rapporten
- Element slettet
- Og 38 andre scenarier ...
Hvert scenario kan ha en tilpasset melding for hver kommunikasjonskanal og på flere språk støttet av systemet (f.eks. NO, SE, PL, EN).
Videre kan meldingsmaler tilpasses basert på kombinasjonen av dimensjon og kategori. Dette betyr at du kan skreddersy meldinger i henhold til den spesifikke dimensjonen og kategorien valgt i rapporten. Dette er spesielt nyttig for å legge til detaljerte eller situasjonsspesifikke instruksjoner i meldingene.
Eksempel: "Takk for at du rapporterte et tapt nøkkelkort. Husk å sperre kortet i adgangskontrollsystemet!"